DİY / Kaybolan Küpelere Savaş Açıyoruz!

03:47 SimayAydogan 0 Comments

Hey!

Tatilin son günleri yaklaşırken benim to do listem bitmek bilmiyor. Yapılacak işler olsun, buluşacak arkadaşlar, ilgilenecek hobiler. Aylardır odamı düzenlemek istiyordum, bu hafta fırsatım olunca ilk işim onu halletmek oldu. Bütün eşyaların yerini , duvardaki resim/fotoğrafları, dekoru tamamen değiştirdim. Takılara gelince bir sürü eşi olmayan küpem olduğunu fark ettim. 

Odama birkaç bitki koyma fikrindeydim fakat hiçbir yerde güzel ve bütçemi aşmayan saksı bulamadım. (Hangi insan küçücük bir saksıya 60 lira veriyor?) Bu güzel beyazları görünce hiç düşünmeden aldım. Kaderim bana karşı olduğu için elbette içine konulacak hoş bir çiçek bulamadım ve şimdilik evde bulduğum en güzel plastik çiçekleri yerleştirdim. -ki bu aslında kötü bir fikir değil, sulamak yok,kuruyan çiçek yok-

Saksıları ilk gördüğüm an bunlar tam küpe koymalık değil mi diye düşündüm. Eve geldiğim gibi de bunu gerçekleştirdim. Çok hoş duruyor benim görüşümce.

Bu aralar sadeliği sevdiğimden bu halde bıraktım fakat desenli bantlarla, boyalarla, simlerle, iplerle bunu kendi istediğiniz gibi renklendirebilirsiniz.


Post isteklerini buradan iletebilirsiniz, vakit buldukça yazmaya çalışırım. 








0 yorum:

Sayfalar

ARSIV