One day in Cologne

12:24 SimayAydogan 0 Comments

Ayy ben geri geldim canlarım!

Koskoca 2 yıl ara verdikten sonra blogger kariyerime (!) devam etmem gerektiğini düşündüm. Sık olmasa da ara ara post atmamın kimseye zararı olmaz. 

Bildiğiniz gibi Alman genleri taşıdığım için her sene olduğu gibi bu sene de Almanya'ya gittim. Bu sene farklılık olsun diye Köln'de bir gün geçirelim dedik. Köln tam hayalimdeki şehir. İnsanları farklı, bol bol alışveriş yapacak yer var ve şehrin güzelliği tartışılmaz. Köln'e gelip Dom'a girmemek ayıp olacağı için uğradık. Mimarisi gerçekten harika. Fotoğraflardan sileceğim diye canım çıktı fakat size bütün 172  fotoğrafı atamazdım. Hepiniz için birer mum yaktım. İnsan gerçekten de hayret ediyor o camlara. Yahu ben bugün yapamazdım insanlar yüzyıllar önce yapmış. Hayranlık duymamak elde değil. 

Köln'ün bir diğer ünlü olduğu konu ise sokak sanatçıları. Hemen hemen her köşede ressam, müzisyen ya da başka sanatçılar bulabilirsiniz. En çok beğendiklerimi aşağıya attım. 

Eğer yolunuz buraya düşerse mutlaka Merzenich'e uğrayıp Nougatlı Brezel ve yoğurtlu dondurmasından yiyin.

Tatilin son haftalarını güzel geçirin, Simay! 


























0 yorum:

Sayfalar

ARSIV