#NEW

04:36 SimayAydogan 0 Comments

Hey!
Sabah kitap almaya çıktım. Bir kaç şey daha aldım onları da atayım dedim. Tatil o kadar sıkıcı gidiyor ki. İnsan ne yapacağına şaşırıyor. Arada arkadaşlarımla dışarı çıkıyorum. Onun dışında Tumblr, Twitter, Dizimag üçlüsündeyim. Yarın Ramazan başlıyor, bu da hep evde oturacağım anlamına geliyor. Ve hayır ben oruç tutmuyorum. Okul işlerini halledeyim yapacağım ilk iş Almanya'ya gitmek olacak.  Neyse daha birkaç haftayı geçirmem lazım.

Bu eteği ilk gördüğüm andan beri çok beğeniyorum. İyi hoş ama ilk fiyatı 40 TL'yi (Şimdi 14.99'a aldım). Kendimi de biliyorum, yılda en fazla 3-4 kez etek giyerim.  Pantolon insanıyım. Hani eşofman da değil kot. Rahat edemiyorum öbür türlü. Nasıl bir insansam artık. Neyse eteğe gelince modeli hafiften yüksek bel. Zımba detayını çok hoşuma gitti. Yazın beyaz salaş bir tişörtle, kışın da kazaklarla giyerim diye düşünüyorum.

Yazın en büyük hobim kitap okumak oluyor. Deniz kenarında kitap okumaya bayılırım. Bir oturdum mu 100-150 sayfa okurum. Böylece kitaplar da çabuk bitiyor. Aslında şimdilik tek kitap alacaktım ama kitapçıda çok uzun zaman kalıp kitaba karar veremeyince bu üçünü aldım. Tanrı'nın Unutulan Çocukları önceden de ilgimi çekmişti. Genelde yapılan yorumlar güzeldi, okudukça kendi yorumumu da görürüm.



İç sesim Simay yeter artık bir sürü ojen var diye bana saydırıyor olabilir ama ben bırakamıyorum. Özellikle mint oje konusunda kendimi şaşırtıyorum. Yok bunun rengi daha açık, bunda sim var, bunun fırçası güzele benziyor diye diye mint oje koleksiyonu yaptım. Flormar'ın Light Summer ojeleri hakkında post atmayı düşünüyorum, hiç olmadı NOTD postu atarım.

Bunları Kemer'den REDCAT Accessories'dan almıştım. Son aylarda bende inanılmaz bir bileklik aşkı başladı. Odamın her köşesinden bileklik çıkıyor. Sanırım konuşmaya başlarsam sonu gelmez, bu konuya ayrı bir post hazırlamalıyım.

0 yorum:

Sayfalar

ARSIV