04.01.2013

#Kot Gömlek

Merhaba!
Eskileden cok giyinen, sonra havasi sönen ve simdi tekrar karsimizda olan bir parcayi tanitmak istiyorum, kot gömlekler. Gecen seneden beri kot gömlek istiyordum fakat Antalya`da bulamadigim icin bir türlü alamiyordum. Almanya`ya gittigimde de sansima hicbir yerde bedeni veya begendigim bir modeli kalmamisti. Gitmeden birkac gün önce H&M`de kot gömlegimi bulmustum ve ne kadar az giysem de aldigima asla pisman olmayacagim parcalardan. 

Zimbali olanlari en cok hosuma gidiyor. Renk olarakta acik olanlarini tercih ederim. Koyularini kombinlemek daha zor sanki.
Uzun kollu modeller disinda alttan baglamali kolsuz modelleri de var ama onlari bu havada giymek sacmalik olur. Benzer modelleri H&M, C&A, Zara`da satiliyor. Beyaz, siyah veya bordo bir sortla, altina vans, converse tarzi bir ayakkabiyla iyi gider.
Renkli kombinlemek istemiyorsaniz siyah güzel bir cözüm olabilir. Siyah sort, corap ve deri ceketle hem  

 şık ve deri ceket sayesinde asi durabilirsiniz. Ben gömlegi acik birakmayi tercih ediyorum, Icine tisort 

giyilince cok daha düzgün duruyor.  

Iste bunu sevdim. Gayet sade ve rahat bir kombin. Icine giyeceginiz tisört gömlegin rengine uysa güzel olur. Bordo, pastel tonlar, beyaz, siyah ve gri acik renkli gömleklere en cok uyuyor. Pantolonlarda kot kombinini cok sevmiyorum, abartiya kaciyor bence. 
Kazaklarin icine gömlek giyilmesi cok tatli duruyor. Altina ilgi cekici bir pantolon ile kombin tamamlanmis. Bereleri zaten severim, yüz seklinize yakisiyorsa hic sorun yok. Mesela bu kombini dogum günüme alabilirsiniz, ellerinizden öperiim :D





Bu da benim kombinim oluyor. Yanimdakini cogunuz taniyordur, Ünzile. Dogum günüydü yoksa o etegi fazla giymiyorum. Normalde etek yerine bordo pantolonla kombinlerim. Yanina siyah Vans ve bol bol taki.
Etek C&A - Kot Gömlek H&M - Tisört Primark 
 

Umarim ilham almissinizdir. Vakit buldukca post atarim. Byee :*

Kommentare:

  1. Kot gömlekleri ben de beğeniyorum. Senin üstünde de çok hoş durmuş. Güle güle kullan. :)

    AntwortenLöschen
  2. Merhaba çok başarılı bir blogcusun.Başarının sırrı nedir?Yeni post için sabırsızım. :)

    AntwortenLöschen