Home, Sweet Home

07:43 SimayAydogan 2 Comments


Hey!
Dün odami toplamanin zamani geldigini anladim, odayi komple yeniledim. Bütün dolaplari döktüm ve esyalari yeniden yerlestirdim. Dolabi yazliklardan kurtardim ve yumusacik kazaklarimla doldurdum. Eski  defterleri attim, kullanmadigim kalemleri kardesime verdim. Oda baya bosaldi. Duvara gelince aslinda onu yenileme gibi bir istegim yoktu ama Eyfel Kuleli poster yirtilinca hepsini sökmek istedim. Yazin aldigim fakat asmaya bir türlü vakit bulamadigim kocaman New York`lu posterimi astim, cok cok begendim. En iyisi kendiniz yorumlayin.
-BEFORE-
Sag alt kösede yirtilan posteri, sol altta duvara sürekli degdigim icin egrilmis resimleri görebilirsiniz. Cicekli resimleri ve retro tarzindakileri Ikea`dan , siyah-beyazlari Norddeich`da Vintage bir dükkandan , postlerleri dergilerden buldum. Geriye kalanlari kendim cektim. En solda gördügünüz yuvarlak sey gitar penasi ona göre.

-AFTER-
Posterleri cikartip onun yerine büyük posteri astim. Kesinlikle daha düzenli oldu. Odamda renkli ve dikkat cekici seyler olmasini seviyorum, kataloglardaki gibi mükemmel bir oda istemiyorum. Etrafta kitaplar , dergiler, dolabin üstünde bir bileklik durmasi odaya rahat bir hava katiyor. Odaniz daginik olsun demiyorum ama mutlaka bir yerlerde esya birakin yoksa fazla abarti durur. Internette ve blogumdaki DIY`lerden yararlanarak kendi havanizi da katabilirsiniz. Ben odamla cook memnunum. 

Sizin odaniz nasil , memnun musunuz ?
Byee :*


Kommentare:

  1. birine yorum yapınca hepsıne yapasım geldı :D bende dagınık seven bir insanım :D annem de tam tersı tabıı . masada iki kitap dursun , kulaklıklarım falan dursun hemen köpürüyo :D allam ya o masayı düz tutalım dıye mı aldık , ne var yanı 3-5 şey koysam .. neyse sinirlenmiciimm . odamı genel anlamda sevmıyorum . kardesımle aynı odada kalıyorum ve odam catı katı . çatı katı deyınce akla hos bır yer gelıyor tabı :D bızım odanın ıcınden 2 oda daha gecıyor . bı oda bızım tabırımızle karanlık oda :D kiler gibi ama daha buyuk .. yanı kılerden baya buyuk . birde kocaman bı teras var oda bızım odada . boyle 3 kapısı olan bi odaya ne koyabılırsın kı sımdı ? neyse az kaldı 1 sene sonra degıstırcem odamı sımdıden nasıl dekora edebılırım onu dusunuyore ! :D

    AntwortenLöschen
  2. Benim annem odama asla karismaz, karissa hergün kavga ederdik zaten. Gene de odami hep düzenli tutarim, en fazla aksam cözdügüm test kitaplari durur onlari da sabah kaldiririm. Yerde toka bile olsa sinirimi bozar. Kardesimle iyikii ayni odayi paylasmiyorum. Odami 4 yasinda her tarafa oyuncak koyan bir cocukla paylasmak berbat birsey olurdu, senin kardesin nasil? 3 kapi olmasi degisik olmus, esyalari koymak zor olur. Odan icin inspirasyon istiyorsan pinterest`e bakabilirsin :D

    AntwortenLöschen

Sayfalar

ARSIV